Referenciák

előző

Minőségbiztosítási szolgáltatások

  • folyamat jellegű projektmenedzsment minőségbiztosítás
  • termék minőségbiztosítás
következő
01

Postai Azonosított Küldeményeket Követő Projekt (PAKK) minőségbiztosítása

Magyar Posta Zrt. | 2017.12.07. – 2019.11.29.

Az eGov Tanácsadó Kft. 2017 és 2019 között az IFUA Horvath&Partners Kft.-vel közös konzorcium keretében szakmai minőségbiztosítási szolgáltatásokat nyújtott a Magyar Posta Zrt. KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016. sorszámú, "Hivatalos küldeménykövető" megnevezésű kiemelt projektjéhez kapcsolódóan. A projekt eredményeként a postai azonosított levélküldemények (ajánlott és tértivevényes levelek) elektronikusan követhetővé váltak a feladástól az átvételig. Ezt nagyban elősegítette, hogy az ügyfelek 2019-től már nem papíron, hanem elektronikus eszközön (PDA) történő aláírással veszik át a küldeményeket. A szerződéses feladatok magukban foglalták az Elektronikus Kézbesítési Rendszer (eKR) kifejlesztése, illetőleg a meglévő postai rendszerek továbbfejlesztése során keletkező termékek minőségellenőrzését. A szempontok kiterjedtek arra, hogy a külső és belső szállítók által leszállított termékek (pl. hardverelemek, alkalmazások, dokumentumok, módszertanok) megfelelnek-e a Magyar Posta Zrt. igényeinek, valamint a vonatkozó szakmai követelményeknek és törvényi előírásoknak. Ugyancsak a minőségbiztosító feladata volt a projekt irányításával, illetőleg ellenőrzésével megbízott Projekt Irányító Bizottság (PIB) szakmai és módszertani támogatása.

02

Egészségügyi ügyfélkapcsolati projekt minőségbiztosítása

IFUA-Horváth & Partners Kft., OEP | 2014.02.13. – 2014.12.31.

Az eGov Tanácsadó Kft. 2012-ben előbb tervezőként, majd 2014-ben az IFUA Horváth&Partners Kft. alvállalkozójaként minőségbiztosítói szerepben kapcsolódott be az Országos Egészségbiztosítási Pénztár projektjének megvalósításához szükséges külső szakértői támogatásba. A közel 3 Mrd Ft-ból megvalósult EKOP-2.3.7-2012. sorszámú "Egészségbiztosítási ügyfélkapcsolatok fejlesztése, egészségügyi rendszerekbe integrált adatkezelés és azonosítás megvalósítása" elnevezésű projekt informatikai rendszerfejlesztési feladatai a folyamat és termék szempontú minőségbiztosításra fókuszáltak. Mindez kiterjedt a projekt Alapító Dokumentumának és Minőség Tervének kidolgozására, a szállítandó, dokumentum típusú termékek véleményezésére, írásos javaslatok megtételére, a kockázatok, valamint a változáskezelési igények nyomon követésére és szükség szerinti eszkalálására a projekt vezetése felé, továbbá a projekt testületi típusú szerveiben (Projekt Irányító Bizottság, Projekt Operatív Bizottság, munkacsoportok) való rendszeres részvételre.

03

Kincstár ÁROP szervezetfejlesztési projekt minőségbiztosítása

Magyar Államkincstár | 2013.01.02. – 2014.06.30.

Az Új Széchenyi Terv Államreform Operatív Programja (ÁROP) által 2007 és 2013 között finanszírozott közigazgatási szervezetfejlesztési projektek közül 2012-ben a Magyar Államkincstár nyerte el a legnagyobb támogatást. Az eGov Tanácsadó Kft. 2011-től 2012-ig a projekt előkészítésében, majd 2013 januárjától 2014 nyaráig külső szakmai minőségbiztosítóként vett részt a közel 800 millió forint keretösszegű, átfogó szervezetfejlesztési projekt megvalósításában (Ld. ÁROP-1.2.13-2012., "A Pénzügyi igazgatás folyamatainak és szabályozásának átalakítása"). Minőségbiztosítási feladatai körében az eGov Tanácsadó Kft. közreműködött a Projekt Alapító Dokumentum kidolgozásában, a projekt
10 szakmai munkacsoportjának munkájában, az elkészült eredmények megvizsgálásában, az eredménydokumentumok véleményezésében, írásos javaslatok kidolgozásában, a projekt szintű kockázatok nyomon követésében, kockázat- és változáskezelési javaslatok megfogalmazásában, valamint a menet közben felmerülő problémák eszkalálásában a projekt vezetése felé.


E-mail cím: info [kukac] egov [pont] hu
Közbeszerzés: kozbeszerzes [kukac] egov [pont] hu
Tel.: +36 20 411 1668
Cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.

eGov Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Számlázási és postázási cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.
Ügyvezető: Kleinheincz Gábor
Cégjegyzékszám: Cg.01-09-707490
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék
Adószám: 12870491-2-41
Közösségi adószám: HU12870491