Referenciák

előző

Minőségbiztosítási szolgáltatások

  • folyamat jellegű projektmenedzsment minőségbiztosítás
  • termék minőségbiztosítás
következő
01

Postai Azonosított Küldeményeket Követő Projekt (PAKK) minőségbiztosítása

Magyar Posta Zrt. | 2017.12.07. – 2019.11.29.

Az eGov Tanácsadó Kft. 2017 és 2019 között az IFUA Horvath&Partners Kft.-vel közös konzorcium keretében szakmai minőségbiztosítási szolgáltatásokat nyújtott a Magyar Posta Zrt. KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016. sorszámú, "Hivatalos küldeménykövető" megnevezésű kiemelt projektjéhez kapcsolódóan. A projekt eredményeként a postai azonosított levélküldemények (ajánlott és tértivevényes levelek) elektronikusan követhetővé váltak a feladástól az átvételig. Ezt nagyban elősegítette, hogy az ügyfelek 2019-től már nem papíron, hanem elektronikus eszközön (PDA) történő aláírással veszik át a küldeményeket. A szerződéses feladatok magukban foglalták az Elektronikus Kézbesítési Rendszer (eKR) kifejlesztése, illetőleg a meglévő postai rendszerek továbbfejlesztése során keletkező termékek minőségellenőrzését. A szempontok kiterjedtek arra, hogy a külső és belső szállítók által leszállított termékek (pl. hardverelemek, alkalmazások, dokumentumok, módszertanok) megfelelnek-e a Magyar Posta Zrt. igényeinek, valamint a vonatkozó szakmai követelményeknek és törvényi előírásoknak. Ugyancsak a minőségbiztosító feladata volt a projekt irányításával, illetőleg ellenőrzésével megbízott Projekt Irányító Bizottság (PIB) szakmai és módszertani támogatása.

02

Egészségügyi ügyfélkapcsolati projekt minőségbiztosítása

IFUA-Horváth & Partners Kft., OEP | 2014.02.13. – 2014.12.31.

Az eGov Tanácsadó Kft. 2012-ben előbb tervezőként, majd 2014-ben az IFUA Horváth&Partners Kft. alvállalkozójaként minőségbiztosítói szerepben kapcsolódott be az Országos Egészségbiztosítási Pénztár projektjének megvalósításához szükséges külső szakértői támogatásba. A közel 3 Mrd Ft-ból megvalósult EKOP-2.3.7-2012. sorszámú "Egészségbiztosítási ügyfélkapcsolatok fejlesztése, egészségügyi rendszerekbe integrált adatkezelés és azonosítás megvalósítása" elnevezésű projekt informatikai rendszerfejlesztési feladatai a folyamat és termék szempontú minőségbiztosításra fókuszáltak. Mindez kiterjedt a projekt Alapító Dokumentumának és Minőség Tervének kidolgozására, a szállítandó, dokumentum típusú termékek véleményezésére, írásos javaslatok megtételére, a kockázatok, valamint a változáskezelési igények nyomon követésére és szükség szerinti eszkalálására a projekt vezetése felé, továbbá a projekt testületi típusú szerveiben (Projekt Irányító Bizottság, Projekt Operatív Bizottság, munkacsoportok) való rendszeres részvételre.

03

Kincstár ÁROP szervezetfejlesztési projekt minőségbiztosítása

Magyar Államkincstár | 2013.01.02. – 2014.06.30.

Az Új Széchenyi Terv Államreform Operatív Programja (ÁROP) által 2007 és 2013 között finanszírozott közigazgatási szervezetfejlesztési projektek közül 2012-ben a Magyar Államkincstár nyerte el a legnagyobb támogatást. Az eGov Tanácsadó Kft. 2011-től 2012-ig a projekt előkészítésében, majd 2013 januárjától 2014 nyaráig külső szakmai minőségbiztosítóként vett részt a közel 800 millió forint keretösszegű, átfogó szervezetfejlesztési projekt megvalósításában (Ld. ÁROP-1.2.13-2012., "A Pénzügyi igazgatás folyamatainak és szabályozásának átalakítása"). Minőségbiztosítási feladatai körében az eGov Tanácsadó Kft. közreműködött a Projekt Alapító Dokumentum kidolgozásában, a projekt
10 szakmai munkacsoportjának munkájában, az elkészült eredmények megvizsgálásában, az eredménydokumentumok véleményezésében, írásos javaslatok kidolgozásában, a projekt szintű kockázatok nyomon követésében, kockázat- és változáskezelési javaslatok megfogalmazásában, valamint a menet közben felmerülő problémák eszkalálásában a projekt vezetése felé.


E-mail cím: info [kukac] egov [pont] hu
Közbeszerzés: kozbeszerzes [kukac] egov [pont] hu
Tel.: +36 20 411 1668
Cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.

Az eGov Kft. egy magáncég, az elektronikus kormányzati rendszer működésével kapcsolatos problémáikkal kérjük, hogy az illetékes közigazgatási szervezetek szakembereit keressék.

eGov Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Számlázási és postázási cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.
Ügyvezető: Kleinheincz Gábor
Cégjegyzékszám: Cg.01-09-707490
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék
Adószám: 12870491-2-41
Közösségi adószám: HU12870491