Referenciák

előző

Fejlesztésmenedzsment

  • fejlesztéstervezés (műszaki, jogi, pénzügyi)
  • forrásszerzés (pályázatírás)
  • projektmenedzsment (PRINCE2), projektiroda szolgáltatás
  • megrendelő oldali fejlesztés támogatás
következő
01

Járási Projektiroda, projektmenedzsment támogatás

Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal | 2015.05.04. – 2015.10.31.

Közigazgatás-fejlesztési szempontból Magyarországon reform jelentőségű mérföldkövet jelentett a járási hivatalok 2013. január 1-jei felállítása az integrált kormányhivatalok részeként. A járási hivatalok intézményesítése, valamint elindulásuknak műszaki és technológiai támogatása érdekében a Kormány több európai uniós finanszírozású kiemelt projektben biztosított forrást. Ezek közül az egyik legjelentősebb a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium alárendelt szerveként működő Közigazgatási és Igazságügyi Hivatal (KIH) által megvalósított EKOP-1.2.26. sorszámú, „A járási hivatalok informatikai infrastruktúrájának fejlesztése” elnevezésű kiemelt projekt. Ehhez kapcsolódóan 2015-ben az eGov Tanácsadó Kft. nyújtott projektirodai, illetve projektmenedzsment szolgáltatásokat. A feladatok magukban foglalták a projektben megvalósuló informatikai fejlesztések generális projektmenedzsment, valamint EU-s támogatás-adminisztrációs támogatását.

02

Magyar Posta - Hibrid Projekt

Magyar Posta Zrt. | 2013.10.03. – 2014.07.31.

Az eGov Tanácsadó Kft. az elmúlt években többször és többféle formában működött együtt a Magyar Posta Zrt. vezetésével a Társaság stratégiai fejlesztési projektjeinek előkészítésében, megvalósításában és minőségbiztosításában. Ezek közül e-ügyintézés-szakmai szempontból mindenképpen kiemelendő az EKOP-1.2.23. azonosítószámú, „Hibrid kézbesítési és konverziós rendszer” elnevezésű európai uniós projekt. Célkitűzései az akkor hatályos közigazgatási eljárási kódexbe (Ket.) beillesztett ún. hibrid konverziós szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatás (SZEÜSZ) megtervezésére és megvalósítására irányultak. A 2014-re megvalósult projekt jelentőségét az adja, hogy ettől kezdődően a Magyar Posta Zrt. mind a papír alapú küldemények, mind az elektronikusan fogadott dokumentumok esetében képessé vált a küldemények hiteles elektronikus átalakítására és címzettek részére történő továbbítására. A Hibrid Projektben az eGov Tanácsadó Kft. a tervezési, illetőleg a megvalósítási szakaszban Megrendelő oldali szakértőként vett részt, később pedig projektirodai (projektmenedzsment) szolgáltatások nyújtásában működött közre.

03

e-Útdíj Projektiroda

MultiContact Consulting Kft., ÁAK Zrt., NISZ Zrt. | 2013.03.01. – 2014.01.24.

Magyarországon kifejezetten e-közigazgatási sikertörténetnek számít, hogy a 2013-as év elején - egy eredménytelennek nyilvánított beszállítói tendert követően - az Állami Autópálya Kezelő Zrt. egy szűkre szabott és szigorú határidő mellett önállóan vezette be az Elektronikus Útdíjszedési Rendszert Magyarországon. Az e-Útdíj rendszer már bevezetésének első fél évében is közel 100 Mrd Ft bevételt hozott az államháztartásnak, és technológiai megoldásaiban a szomszédos országokban is követendő mintává vált. Az eGov Tanácsadó Kft. - a MultiContact Consulting Kft. alvállalkozójaként - ehhez a fejlesztéshez kapcsolódóan nyújtott pénzügyi és műszaki szakértői szolgáltatásokat. Továbbá részt vett a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. és a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium e-Útdíj Projektirodájának műszaki szakértői támogatásában, a Projektirodának címzett fejlesztéskoordinációs feladatok ellátásában, valamint a napi projektmenedzsment feladatok támogatásában.

04

NHP/NTG Projektiroda

MVM NET Távközlési Szolgáltató Zrt. | 2012.06.01. -

Az eGov Tanácsadó Kft. 2011 nyarától állandó szakmai résztvevője egy nagyszabású állami infrastruktúrafejlesztési kezdeményezésnek (Nemzeti Hálózatfejlesztési Program). A projekt eredményeként a 21. század második évtizedében létrejött a Digitális Állam hálózati infrastruktúraalapja - a Nemzeti Távközlési Gerinchálózat (NTG). A kezdetben Elektronikus Kormányzati Gerinchálózatnak (EKG) nevezett, a Magyar Telekom Csoporttól bérelt, piaci infrastruktúra szolgáltatást 2011 nyarától fokozatosan váltotta ki az MVM Csoport állami infokommunikációs szolgáltatása. Az NTG műszaki kapacitásait, valamint a hálózatba integrált intézmények számát tekintve napjainkban többszörösen túlszárnyalta a korábbi EKG műszaki megoldásait. Az eGov Tanácsadó Kft. büszke arra, hogy ehhez a fontos állami infrastruktúrafejlesztéshez 2012 óta folyamatosan biztosíthat projektirodai szolgáltatást, illetőleg koordinálhatja, monitorozhatja az NTG-végpontok létesítésének komplex műszaki és projektmenedzsment folyamatait.

05

Svájci Alap Projekt tervezése és menedzselése

Országos Bírósági Hivatal | 2011.08.29. – 2015.03.15.

A Svájci-Magyar Fejlesztési Együttműködési Program keretében a magyar bírósági szervezet 2009-ben nyert támogatást "A bíróságok biztonságot növelő berendezésekkel és informatikai alkalmazásokkal" történő ellátására (című SH 9/2/2 azonosítószámú projekt). Az eGov Tanácsadó 2011 és 2012 között részt vett a fejlesztés előkészítéséhez szükséges két nyelvű projektdokumentáció kidolgozásában, majd 2013 és 2015 között külső projektmenedzsment szakértőként támogatta a Svájci Alap Projektet. A Svájci Államszövetség budapesti nagykövetének értékelése szerint is az egyik legsikeresebb - közel 1,5 Mrd Ft-os, a Svájci Alapból finanszírozott - fejlesztés keretében a hazai bírósági épületek biztonsági infrastruktúrája korszerűsödött. Fémvizsgáló detektoros kapukkal és csomagvizsgáló berendezésekkel gazdagodott, valamint az informatikai alprojektben sikerült megoldani a bíróságok egyes állami (pl. szabálysértési) nyilvántartásokhoz való csatlakozását az ítélkezési folyamat biztonságának és adattámogatásának javítása érdekében.


E-mail cím: info [kukac] egov [pont] hu
Közbeszerzés: kozbeszerzes [kukac] egov [pont] hu
Tel.: +36 20 411 1668
Cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.

Az eGov Kft. egy magáncég, az elektronikus kormányzati rendszer működésével kapcsolatos problémáikkal kérjük, hogy az illetékes közigazgatási szervezetek szakembereit keressék.

eGov Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Számlázási és postázási cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.
Ügyvezető: Kleinheincz Gábor
Cégjegyzékszám: Cg.01-09-707490
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék
Adószám: 12870491-2-41
Közösségi adószám: HU12870491