Az eGOV Kft. egyik meghatározó szereplője az elektronikus közigazgatás fejlesztésének. Cégünk elsősorban IT és vezetési tanácsadás, adat- és fejlesztésmenedzsment, e-ügyintézési és minőségbiztosítási szolgáltatások nyújtásával foglalkozik.
Nálunk olyan innovatív szakértők mellett fejlesztheted magad, akik valódi értéket teremtenek és részt vesznek a digitális trendek formálásában.
Ha érdekel a projektek világa, az adat- és fejlesztésmenedzsment, a digitális transzformációt támogató szervezettervezés, az innovatív IT technológiák csatlakozz hozzánk és alakítsuk közösen a jövőt!
Cégünk az alábbi feladatra keres kollégát:
Projektasszisztens
Milyen feladatokban számítunk Rád?
- Projektmenedzsment feladatok támogatása, megbeszélések dokumentálása, operatív feladatokban való részvétel
- Projekt koordináció, feladatok nyomon követése, adminisztratív feladatok elvégzése
- Változáskezelési, döntéselőkészítési folyamatok támogatása és dokumentálása
- Kapcsolattartás és együttműködés projektben résztvevőkkel
- Belső számítógépes adatbázisok kezelése, szükség szerinti elemzések elkészítése
- Dokumentumok, szakirodalom feldolgozása, információgyűjtés
- A cégnél dolgozó tanácsadók munkájának támogatása (eseti, adminisztratív feladatok ellátása, kész anyagok leadási formátumának előállítása stb.)
Milyen az ideális jelentkező számunkra?
- 8 órás munkavégzés - teljes munkaidő (heti 40 óra)
- Felsőfokú végzettség
- Projektmenedzsment ismeretek
- Jó fogalmazó-és kifejezőkészség
- Precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat
- Terhelhetőség, probléma és feladatmegoldó képesség
- Csapatmunkára való képesség, csoportmunkában való aktív együttműködés mellett önálló munkavégzés
- MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) felhasználói szintű ismerete, használata
Milyen kompetenciák előnyösek még (nem feltétel) számunkra?
- Informatikai ismeretek
- Releváns projekt tapasztalat
- MS Project felhasználó szintű ismerete
- Tervezési módszertanok ismerete pl.: UML, BPMN
- Folyamatmenedzsment módszertanok és eszközök ismerete
- Szakirodalom önálló feldolgozásának képessége
- Közigazgatással kapcsolatos ismeretek
- Idegennyelv-ismeret
Mit kínálunk számodra?
- Innovatív cégvezetés
- Stabil működés és tervezhető karrierút
- Fiatalos, lendületes és támogató csapat
- Személyes fejlődési lehetőség, rendszeres belső képzések és szakmai továbbképzések
- Hibrid munkavégzés modern munkakörnyezetben
- Mobiltelefon és laptop
Munkavégzés helye és ideje
Budapest
Határozatlan idejű teljes munkaidő
Jelentkezés
Küldd el magyar nyelvű önéletrajzod a megpályázott pozíció és a fizetési igényed megjelölésével a hr (kukac) egov (pont) hu e-mail címre.
Az eGOV Kft. munkaerőfelvételi folyamatával kapcsolatos adatkezelési tájékoztatóját itt éred el. Jelentkezésed elküldésével hozzájárulsz adataid kezeléséhez.
Jelentkezem az állásra