Karrier

Projektasszisztens

Az eGOV Kft. egyik meghatározó szereplője az elektronikus közigazgatás fejlesztésének. Cégünk elsősorban IT és vezetési tanácsadás, adat- és fejlesztésmenedzsment, e-ügyintézési és minőségbiztosítási szolgáltatások nyújtásával foglalkozik.


Nálunk olyan innovatív szakértők mellett fejlesztheted magad, akik valódi értéket teremtenek és részt vesznek a digitális trendek formálásában. 


Ha érdekel a projektek világa, az adat- és fejlesztésmenedzsment, a digitális transzformációt támogató szervezettervezés, az innovatív IT technológiák csatlakozz hozzánk és alakítsuk közösen a jövőt!

Cégünk az alábbi feladatra keres kollégát:

Projektasszisztens
 

Milyen feladatokban számítunk Rád?

  • Projektmenedzsment feladatok támogatása, megbeszélések dokumentálása, operatív feladatokban való részvétel
  • Projekt koordináció, feladatok nyomon követése, adminisztratív feladatok elvégzése
  • Változáskezelési, döntéselőkészítési folyamatok támogatása és dokumentálása
  • Kapcsolattartás és együttműködés projektben résztvevőkkel
  • Belső számítógépes adatbázisok kezelése, szükség szerinti elemzések elkészítése
  • Dokumentumok, szakirodalom feldolgozása, információgyűjtés
  • A cégnél dolgozó tanácsadók munkájának támogatása (eseti, adminisztratív feladatok ellátása, kész anyagok leadási formátumának előállítása stb.)

Milyen az ideális jelentkező számunkra?

  • 8 órás munkavégzés - teljes munkaidő (heti 40 óra)
  • Felsőfokú végzettség
  • Projektmenedzsment ismeretek
  • Jó fogalmazó-és kifejezőkészség 
  • Precizitás, megbízhatóság, felelősségtudat 
  • Terhelhetőség, probléma és feladatmegoldó képesség
  • Csapatmunkára való képesség, csoportmunkában való aktív együttműködés mellett önálló munkavégzés
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) felhasználói szintű ismerete, használata

Milyen kompetenciák előnyösek még (nem feltétel) számunkra?

  • Informatikai ismeretek 
  • Releváns projekt tapasztalat
  • MS Project felhasználó szintű ismerete
  • Tervezési módszertanok ismerete pl.: UML, BPMN
  • Folyamatmenedzsment módszertanok és eszközök ismerete
  • Szakirodalom önálló feldolgozásának képessége
  • Közigazgatással kapcsolatos ismeretek
  • Idegennyelv-ismeret

Mit kínálunk számodra?

  • Innovatív cégvezetés
  • Stabil működés és tervezhető karrierút
  • Fiatalos, lendületes és támogató csapat
  • Személyes fejlődési lehetőség, rendszeres belső képzések és szakmai továbbképzések
  • Hibrid munkavégzés modern munkakörnyezetben
  • Mobiltelefon és laptop

Munkavégzés helye és ideje

Budapest

Határozatlan idejű teljes munkaidő

Jelentkezés

Küldd el magyar nyelvű önéletrajzod a megpályázott pozíció és a fizetési igényed megjelölésével a hr (kukac) egov (pont) hu e-mail címre.
Az eGOV  Kft. munkaerőfelvételi folyamatával kapcsolatos adatkezelési tájékoztatóját itt éred el. Jelentkezésed elküldésével hozzájárulsz adataid kezeléséhez.





Jelentkezem az állásra


E-mail cím: info [kukac] egov [pont] hu
Közbeszerzés: kozbeszerzes [kukac] egov [pont] hu
Tel.: +36 20 411 1668
Cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.

Az eGov Kft. egy magáncég, az elektronikus kormányzati rendszer működésével kapcsolatos problémáikkal kérjük, hogy az illetékes közigazgatási szervezetek szakembereit keressék.

eGov Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
Számlázási és postázási cím: 1054 Budapest, Zoltán u. 8., Félemelet 1.
Ügyvezető: Kleinheincz Gábor
Cégjegyzékszám: Cg.01-09-707490
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék
Adószám: 12870491-2-41
Közösségi adószám: HU12870491